tjabba tjena

Datum: 2009-03-08 Tid: 16:57:47
idag och igår har vart en überbra dagar . igår, så åkte jag och mickan till donken vid tyå åtta och åt middag. det roliga där var att jag och mickan tog exat samma sak varje gång vi beställde ngt, kassören måste trott att vi inte kunde ta egna beslut x). haha, det var kul egentligen. sen åkte vi ner till  ica ochj köpte ben och jerry ,när det var fyra minuter tills sista bussen gick kom mickan på att vi var tvugna att ha chips, så vi fick gå och köpa det och missade bussen hem . yäj. vi fick gå. sen kom maria också hem till mickan och vi sov där, vi ahde jättekul.
sen idag, s skulle mickan dansa, så jag och maria gick hem till mej ett litet tag, och sov lite mera eftersom vi var så trötta. sen mötte jag upp emma och mickan på tåget och åkte in tlill stan med dom, fast jag lämnade dom med en gång, för jag skulle bara köpa ett par shorts, sen skulle jag hem igen. på vägen hem satt jag och njöt av min underbara musik när 5 killar på typ 17 år, varav en av min systers gammal kompis, och sätter sej brevid / mittemot mej och börjar prata med mej. då var jag tvugnen att ta ut mina hörlurar. de tiggde iaf pimspims och strepsils av mej, sen tyckte de att det vore trevligt prata lite sa de. så jag fick iaf sällskap hem. nu ska jag snart på bio med boyfrienden , i taket lyser stjärnorna. mysmys.
/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0