tråkiga jag

Datum: 2009-03-09 Tid: 18:39:52
DIN OMGIVNING
1. Hur många är det i din klass? 20
2. Känner du några som röker? Ja
3. Hur många är ni i eran familj? 5
4. Har ni några husdjur? marsvin, katter
5. Känner du någon som knarkar? Nej

MUSIK
1. Vad är musik? mitt liv
2. Vad lyssnar du på? det mesta, mest RnB och emorock ( nej, jag är inte emo )
3. Vad är dålig musik? opera
4. Har du något favorit band? simple plan, hinder

TRAGISKT
1. Känner du dig värdelös? ofta
2. Har du skärt dig? nej
3. Röker du? nej
4. Har du någon gång försökt begå självmord? nej
5. Känner du någon som begått självmord? nej
6. Känner du någon som tänkt begå självmord? nej
7. Har du någon gång gråtit dig själv till sömns? ja
8. Har du någon gång provat droger? nej
9. Är det någon som du brukar ha "djupa samtal" med? Ja

OM KÄRLEK
1. Är du kär?ja
2. Vad tycker du om kärlek? både det bästa och sämsta som finns
3. Har du någon gång varit olyckligt kär? du skulle bara veta
4. Vad är de längsta du har varit kär i någon? 2 år
5. Är du homosexuell? Nope
6. Tänker du gifta dig när du blir stor? japp
8. Tror du på kärleken? jag fattar inte frågan

 / Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0