homenight

Datum: 2009-03-20 Tid: 20:12:58
hmm, heter det så ?
iallafall, så är det hemmakv'll jag ka ha, eftersom jag typ inte har haft det på längre, ni vet en sån här riktgt hemamkväll där man bara sitter och äter godis och tittar på tv och sitter vid datan och verkligen bara slappar ? sån kväll ska jag ha .
min kväll kommer bestå av :
+
+    + mina föräldrar.

ja, jag vet att HSM 3 kanske är lite tönitigt, men jag ha rinte sett den !

emma har tydligen tagit bloggpaus , vet inte hur jag ska göra nu ? aja, jag bestämmer det sen, jga orkar inte ta såna viktiga bestlut nu :)

titta vilken finis bild jag tog på mickan idag., jag är little proud of my self :
(nu tänker ni er säket värsta värsting bilden, men så kul ska vi itnte ha det )


kisses from the one who still bloggish, at least for now.
/ Kaisa

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Blöuh,

Skicka bilden och takbilderna, det går ju inte att ta bilderna ffs! x) <3

2009-03-20 @ 20:19:28
URL: http://bies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0