utvecklingsamtal...

Datum: 2009-03-05 Tid: 17:50:24

ska jag ha om cirkus en tjugo minuter. tror att det kommer gå ganska bra, brukar faktiskt aldrig vara nervös för dem.
dagen har gått väldigt snabbt, det kändes som att man var i skolan  i en timme och sen fick gå hem. efter skolan var nörd med mig hem, och vi åkte sedan till take care och tränade. det var inte så värst jobbigt, första halvtimmen mag, rygg, arm och lite benträning, andra halvtimmen spinning.

min kamera är sönder, och min mobil är urladdad, så ni får stå ut med att det kanske blir lite gamla bilder. nu måste jag rusa, ska vara där om tio minuter.


/emma


Kommentarer
Postat av: Emelie

SV: it´s cool gumman, Vi ses på tisdag igen. älskar dig mest in tha world to <3

2009-03-06 @ 20:59:31
URL: http://emelienord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0