25 dagar till min födelsedag !

Datum: 2009-05-16 Tid: 18:08:02
taha, jag är typ den enda som fortfarande är jättetaggad på födelsedagar, eller, iallafall av dom som jag tjatar om det. dom tkr inte att det är lika roligt längre, knasochbanas !

nu ska jag snart in till staden och kolla på "män som hatar kvinnor " som jag har velat se jättelänge med min mami, papi och  kusin. härligthärligt.

min mami och papi sa nyss till mej att de kan köpa en ny mobil åt mej, eftersom min är broken. men om jag vill ha en sån där riktig fin måste jag önska mej, men jag kunde iaf få en ny. får se hur jag ska göra, kan ju iåförsej hålla ut och vänta i 25 dagar, eller så köper jag en ny nu. fast det är en speciell jag vill ha, och den är ganska dyr. fast det är annan och också vill ha, och den är inte lika dyr. hm, jag bestämmer mej senare .
/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0