bästa på länge

Datum: 2009-05-29 Tid: 15:09:58
hola soeta peolple.

idag har vart världens sjönaste dag ! vi bröjade med so, då vi såg på två kortfilmer, sen slutade vi tidigare. då hade vbi först håltimme och sen skulle vi ha idrott, men det hade vi inte idag, så vi hade 3 timmars rast, så jag mickan maria marcus krille och pontus åkte till täby. på tåget dit så snackar vi om att åka och bada i visinge efter täby.

Kaisa
: nejmen jag kom på att jag inte kan bada idag.
Marcus : aha, är det den veckan ?
Kaisa : aa.
det börjar rinna blod från ett sår på mitt ben.
Kaisa : oj shiet, nu böder det rejält! ( syftar på benet )
alla som satt in närheten vände sej om och stirrade, och vi börjar asgarva.

haha, det var inte meningen jag tänkte inte på det.
jag köpte en bikini i täby från gina och mickan tog hål i öronen.
sen när vi kom tillbaka så skulle vi ha matte, men vi hade en friendsfotbollstunering, så vi slapp den och fick ligga i solen och kola på den ist.

och nu ska jag packa.
puspuss
/ Kaisa

Kommentarer
Postat av: Cornelia

svar: a jag med :)

2009-05-29 @ 17:00:56
URL: http://dreis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0