Candycand .

Datum: 2009-05-13 Tid: 17:36:35

I morse var jag hos doktorn och kollade varför jag hade andningsproblem, och det visade sig att jag tydligen hade astma. Så nu har jag fått en sån där rolig liten blåsgrej som jag ska försöka att inte missbruka, tihi.

Efter skolan var jag med Kaisa, Mickan och Maria, vi gick till statoil och käka glass och fotade lite. Kameran har tyvärr Mickan eftersom hon skulle fixa en header åt oss, så jag kan inte ladda upp bilder nu. De kommer ikväll istället.
Sen var vi också hemma hos Maria och kollade på Roadkill, en bit av den i allafall. Det var en skräckis och jag fick panik som vanligt när det blev läskigt. Nu är jag rädda för lastbilar och ordet Candycand ( sockertopp ) .

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0