emma.

Datum: 2009-05-15 Tid: 21:02:11
emma. lyssna här . nu har vi känt varandra i , vad är det, 10 år ? vi borde fan fira. fira 10 år av vänskap som är något mer än bara skratt och prat då och då. en vänskap som man kan stödja sej på, en vänskap man kan lita på. vi har sätts på prövingar, och ett tag sög allt, ett tag gled vi ifrån varandra ett tag. jag vet att jag itne har sagt det förut, men jag mådde inget bra då. jag tänkte på dej dygnet runt, jag var sur, jag kunde inte koncentrera mej. jag vet inte varför jag inte sagt det förut, men så var det. för mitt liv fungerar inte utan dej. jag älskar dej, så himla mycket. du är en av de få äkta, du är en som jag inte tröttnar på. jag älskar sättet du är på, hur du skrattar, pratar, din personlighet. visst, vi har våra bråk, då vi stör oss på varandra, särsklit ifall ngn har pms , men who doesn't ? nu ska vi snart åka till gotland, och vi ska ha det bäst. du och jag på gotland, vem vet vad som kommer hända ? hah, nu låter det som om vi är lesbiska , det är vi inte gott folk. jag ville bara att du skulle veta, att enligt mej är du perfekt och någon jag varken vill eller kommer släppa taget om, och jag vill att du ska vara lycklig.
jag älskar dej .
/ Kaisa

Kommentarer
Postat av: Sandra Ekenstam

sv: Tack så mycket! :)

2009-05-15 @ 22:10:04
URL: http://piffad.blogg.se/
Postat av: emma

Du betyder så himla mycket för mig, Kaisa, vi får aldrig glida ifrån varandra igen !

2009-05-16 @ 12:13:36
URL: http://weird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0