familjesemster

Datum: 2009-05-12 Tid: 14:56:03

min family är härlig att åka bil långt med. i bilen på väg hem från åre satt jag och lyssnade på alldeles för hög musik i mina hörlurar så att alla andra också hörde, samtidigt som jag försökte ta balla kort¨på min model agerande broder, som samtidigt satt och klappade takten till ett par noter han satt och skrev själv, min mamma nynnade vårsånger jättehögt som hon lyssnade på i ett headset , och min pappa var överglad för att vi skuylle komma hem tidigare än beräknat och tyckte att det var hans förtjänst och att vi borde vara gladare. samtidigt hade vi på både radio och film i sterion.



familje semser is the shit.
övrigt var det jättebra i den nya lägenheten, guldköp mami and dadi  .
jag hade en überhelg !

/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0