GAAAH!

Datum: 2009-05-03 Tid: 11:37:33
GAAAHSSS! JAG HAR VÅRSHÖO OM TVÅ OCH EN HALV TIMME ! jag lovar att jag kommer glömma bort  alla steg. bästa mickan ska komma och kolla på mej,och sandra ska kolla på linnea som också ska dansa idag, så dom två sötisarna ska vara där. ( vilket egentligen gör det hela ännu mer nervörst, men det är gullit att dom ska kolla ändå ).

igår iaf så hade jag, mickan och sandri filmkväll. när vi var nere i centrum fick vi ( eller, mickan ) den briljanta idén att hoppa på tåget och vända i kårsta, som vi trodde låg ungefär tre stationer ifrån vallentuna ( nej, vi brukar itne hänga i kårsta ). de var det ju inte kan jag säga. när vi hade åkt ca tre stationer, så var vi nmäligen i lindholmen. där ser vi ett tåg mot stockholm precis åka. alltså det tåg som vi skulle ha tagit egentligen. vi ba : jaha, men det här tåget måste vända ganska direkt när vi väl kommer till kårsta ( när det nu skulle vara. ) så vi frågar konduktören om tåget vänder . han ba: ja, det vänder i kårsta, men det står stilla i kårsta i en halv timme. så vi var fast i kårsta, som det btw tar en halv timme tllffrån vallentuna, så vi var hemma runt nio, när vi kunde vart hemma halv åtta ifall vi tagit bussen som sandri ville. haha, det var faktiskt ganska kul . vi tog massa bilder borta i kårsta, som jag laddar upp så fort sandri ger mej dom.
sen hade vi det jättebra med film och mys.



nu ska jag ta bussen om 23 minuter. jag är nervös.
puss
/ Kaisa

Kommentarer
Postat av: emma

lycka till gumman, det kommer gå jättebra ! <3

2009-05-03 @ 12:35:06
URL: http://weird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0