Give me a K, give me a E, give me M, give me a I ...

Datum: 2009-05-04 Tid: 17:22:47
Som den sanna pluggisen jag är ska jag snart sätta mig och läsa kemin inför provet vi har nästa vecka. Hoppashoppashoppas det går bra !

I skolan var det bara jag och Sofia där, alla andra var sjuka. Det var mysigt, men lite tomt. Dagen gick ganska så snabbt, det var skönt för jag hade en antiskolan-dag.

Jag måste verkligen sluta skjuta upp allt skolarbete, jag kommer inte få någonting gjort om jag fortsätter såhär. Med de orden går jag raka vägen och pluggar.



/emma

Kommentarer
Postat av: Emelie

SV; ASNICE ! :D <3

2009-05-04 @ 18:49:16
URL: http://emelienord.blogg.se/
Postat av: Emelie

SV; jaa vänta tills imorrn bah ! haha nångång jag sov hos dig. Du tog den typ för jag skulle vakna, sen tog jag massa på dig också som jag kan lägga ut ! ;D <3

2009-05-04 @ 18:59:10
URL: http://emelienord.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV; hööhö vi får väll se babe ;) <3

2009-05-04 @ 21:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0