hälsoveckan, dag 2

Datum: 2009-05-19 Tid: 13:32:04
nu har vår andra dag av hälsoveckan gått. den här dagen har vart väldigt bra faktiskt !
på morgonen spelade vi brännboll ,  fast jag marcus och krille kunde inte vara med, så vi satt och kollade på. mot slutet så kom jag på att varm choklad skulle vara gott, och efftersom vi var på gustavsudde så gick jag bort till lärarna och sa att jag skulle lämna nycklar till min syster , så att jag skulle bara gå hem och tillbaka. det var tänkt att marcus och krille skulle följa med, men lärarna skrek tillbaka dom. så jag gick och hämtade choklad, fast när jag 'är påväg tillbaka så ringer marcus och säjer att alla har börjat gått. jag ba jahapp. men mina vänner marcus och krille väntade på mej på udden, och sen sjussade de tillbaka mej på cykel, så det var bra, då slapp jag gå. taha.
sen gjorde vi sammarbetsövingar som jag inte heller var med på. sista passet bestod av att man skulle göra smoothies, och min grupp gjorde seriöst den godaste jag någonsin har smakat ! den bestod av naturell yogurt, jordbubbar, hallon, banan , kiwi och nektarin. tyvär har jag ingen bild, min mobil är inte i sitt bästa skickom man säger så.

det blir ingen träning för mej idag heller, bulan är fortfarande dum i hu´vudet.
vad långa inlägg jag skriver  nu förtiden. knas.

/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0