HEJ

Datum: 2009-05-01 Tid: 21:17:34
[x] Hamnat på sjukhus/akuten
[/] Förlorat någon jag älskade
[ ] Dödat någon
[x] Bakat sockerkaka
[x] Velat dö
[x ] Lyssnat på samma låt en hel natt
[x ] Ätit godis istället för att gråta
[x] Varit ordlös
[x] Hatat värme
[x] Skrivit på någons arm
[x] Dissat någon som ringt på min mobil
[x] Dissat någon som gillar/gillat mig
[x] Hatat någon som jag egentligen älskar
[x] Ångrat mig
[x] Varit svartsjuk
[x] Har ätit middag med någon jag tycker om
[/] Tror på det övernaturliga
[ ] Har hatat mina föräldrar
[x ] Ätit jättemycket och sedan spytt
[x] Hatat min kropp och mitt utseende
[x] Spelat gitarr
[x] Sjunger i duschen
[x] Har vibrerat av nervositet
[ ] Slängt porslin i väggen
[ ] Tycker att pengar är viktigare än något annat
[ ] Gillar inte då folk frågar mig saker
[ ] Drömmer ofta mardrömmar
[ /] Skulle kunna döda för någon
[x] Skulle dö för någon
[x] Har ett smeknamn
[x] Somnat på golvet
[ x] Hånglat på hållplats/station
[x ] Åkt buss genom halva sverige ( kändes som det iaf )
[ ] Kastat mig framför ett fordon
[ ] Brutit kontakten med någon för en kyss
[ ] Tagit min kompis pojkvän
[x] Cyklat utan händer
[x] Känt mig som ett as
[x] Viskat i någons öra
[x] Skrapat upp knäna
[x] Tuggat på ett grässtrå
[x] Hållit i en orm
[ x ] Trott att jag varit odödlig
[ ] Kastat min telefon i väggen
[x] Vaknat av att jag gråter
[x] Har gråtit i någons närvaro
[x ] Har sprungit en kilometer utan uppehåll
[ ] Har alldrig ätit fisk
[ ] Har sett en film mer än tjugo gånger
[ ] Gillar att städa
[ x] Har varit lunarnörd
[ ] Kan tre eller fler språk
[/ ] Har bra självförtroende
[x] Tror på gud
[ ] Är en negativ jävel
[ ] Drömt att jag varit död
[ ] Har aldrig druckit öl
[ ] Trivs med min kropp
[X ] Är dålig på att säga nej
[ x] Har någon gång känt dödslängtan
[x] Avskyr matte
[ ] Har varit på hultsfredfestivalen
[x] Hade gosedjur som liten
[/ ] Är emot abort (jag tkr det är ens eget beslut )
[ ] Faller nästan alltid för fel personer
[x] Gillar muskler
[ ] Hatar mjölk
[x] Vet hur det är att tappa andan av någons skönhet
[ ] Tycker att alla som inte kan slåss är veklingar
[X] Verkligen hatar att gå till tandläkaren
[x] Gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd
[x] Vet hur det är att älska någon som är för långt borta

/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0