i don't wanna be that call at 4 oclock in the morning

Datum: 2009-05-25 Tid: 20:25:27
idag har jag varit i täby med aliiiic.det var jättehärligt, och jag hittade faktiskt ganska många saker. som tillexempel:


de ser ornage ut, men de är typ korallröda. taha, jag älskar dom, 299 :- på din sko, har velat ha jättelänge. de är lite speciella, menmen .



den här funderar jag på att köpa tilkl skolavslutningen och sommaren, vad tkr ni ? säg ärligt, vet inte om jag ska göra det .

sen köpte jag bara vaxning till benen , eftersom jag inte kommer orka raka benen i sommar, så då vaxar jag ist. plus en present till en människa som fyller år den 1 juni, men det skriver jag inte här.



sötunge

/ Kaisa

Kommentarer
Postat av: Cornelia

köp skorna! de är ascoola

2009-05-25 @ 22:05:53
URL: http://dreis.blogg.se/
Postat av: Mikaela

den var verkligen jättefin, köp dne vettja! :D<3

2009-05-25 @ 22:21:52
URL: http://bies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0