Kaaaramell !

Datum: 2009-05-10 Tid: 19:19:20
Idag fick jag min älsklings häst , och jag är superglad. Han kom imorse , runt halv tio, så jag och Karro fick gå upp halv åtta ( på en söndag ! ) , fast det var det värt . 

Igår hade jag det mysigt med Karro, vi kollade på Jawbreaker och Bring it on , all or nothing. Vi somnade kanske runt tre någonting (?) och fick ju gå upp så pass tidigt, så jag är jättetrött nu. Det känns som att jag ska somna vilken sekund som helst .

Ska kolla på Gossip Girl nu, Tjing . 


Inte så jättebra bildkvalité , tog med mobilkameran. Det här är i allafall Karamell .

emma

Kommentarer
Postat av: Lovisa

sötis <33

2009-05-11 @ 17:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0