min skola ska tydligen vara hälsosam enligt vår rektor ...

Datum: 2009-05-18 Tid: 21:13:25
men ändå har man en godisäffar precis utanför. det är logiskt.
nu har vår rektor ( som för övrigt ser ut som crazy frog ) fått för sej att vi ska ha en hälsovecka. så därför har vi det. dagen bestod därför av att först äta frukost i skolan ( ? ) sen prata om massa hälsogrejs, och sen den ökända bällsabergsjoggen. där kunde man vara sattsare och springa och vinnna biobiljetter, men det orkade inte jag, så jag gick. det knasiga var att alla bara antog att jag skulle gå, alla kom fram och sa : du ska gå va ? och inte : ska du springa eller gå ? jag hörde också ett par : amen tror du att kaisa ska springa eller  ? tack alla goda människor.

sedan åkte jag och maria in och fikade i staden, mysit värre. maria skämdes jättemycket över alla mina skrattanfall , särskilt på tunnelbannan . taha.

dagens citat :
Maria : Kaisa, jag älskar att vara i stan med dej, för du är så korkad !

onsdagens citat ( jag vet, gammalt, men jag har glötm skriva )
vi sitter och kollar på ettornas talangjakt, och det kommer inte en tjej som ska magdansa.
hon har bara på sej en lång kjol och en sån där top för brösten .
felicia jakobsson : (viskandes) jag tror hon glömde tröjan !

det låter inte kul, men det var det !

och bara så ni vet, så är jag tillbaka tille en stonefone, ås jag kan itne ta bilder, och jag orkar inte släpa med mej kameran vart jag än går, men jag ska försöka ha bilder ändå .
/ Kaisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0