Must do !

Datum: 2009-05-19 Tid: 19:05:17
Jag har några saker jag verkligen måstemåstemåste fixa tills imorrn, så det bli nog inga inlägg idag förutom det här. På träningen hade vi fys och jag fruktar den hemska träningsvärken som väntar imorgon . Då ska vi dessutom springa från hjälmsta till IP, springa spåret på IP och hem. jag har inga glada tankar om dig just nu, Ole !


jag älskar dej bästa vän ! förlåt bilden på mig, hihi, den ser lite smått rolig ut :)

Jag tycker förresten att min pappa är sjukt schysst mot mig , lyssna bara själva ;

Jag, Maria och pappa sitter och pratar om gamla minnen, och vi är inne på när vi var med laget i spökhuset på Gröna Lund.
Jag; Jag ska sommarjobba på spökhuset! Gud vilket skönt och slappt jobb att vara monster !
Pappa ; Det passar väl dig bra emma, du behöver ju bara fixa håret lite och sen är du klar.

Denna kärlek finns i vår familj, equal zero !

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0