Nine things you may not knew about me ...

Datum: 2009-05-06 Tid: 18:18:34
  • Jag glömmer bort saker hela tiden så jag är tvungen att ha ett schema där jag skriver upp allting vad jag ska göra under veckan .
  • Jag kan inte bara göra en sak i taget, utan måste hålla på med flera saker under tiden. Koncentrationsproblem.
  • Jag har glidit ifrån flera kompisar under 2008/2009 , men samtidigt träffat massa nya underbara människor.
  • Jag älskar att stöka till .
  • Jag är morgontrött och slår den som väcker mig .
  • Jag är expert på att knäcka min kroppsdelar .
  • Jag hatar när folk klagar på mig eller tvingar mig att göra saker .
  • Jag älskar att ta oförberedda kort på mina kompisar .
  • Jag tycker att Caroline Af Ugglas är superball !

Det var dem det, nu ska jag gå och kolla på Scrubs. Älskaälskaälska !



vacker bild, verkligen. Hör ni ironin?

/emma

Kommentarer
Postat av: Emelie

"Jag älskar att ta oförberedda kort på mina kompisar "



stämmer ganska bra faktiskt ! ;o

2009-05-06 @ 18:47:36
URL: http://emelienord.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Slår sina kompisar :O (A) <3

2009-05-06 @ 21:23:57
Postat av: Kaisa

jag visste alla :D <3

2009-05-07 @ 08:51:35
URL: http://weird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0