somewere over the rainbow sky

Datum: 2009-05-25 Tid: 20:08:42
nu är jag hemma från en underbar helg . tack så mycket emma och farmor, i love u .

helgen beskriven med några ord kan väl vara ; skratt (!) snacka långt på natten sova långt på dagen, attakerade av tärna, gått i visby, ridit, badat varje dag ( iaf den modigaste av oss ) , fika. marknad, haft det bäst. taha, vad  jag är bra på att formurlera mej.
jag har lite bilder som jag tänkte lägga in, enjoy !



 1. så såg det ut där jag och emma bodde
2. sen sista dagen städade vi fiint.
3. vi kom ut på ett par hala stenar i vattnet..
4. fast emma var inte så bra och halkade
5. vi är ungefär jättenäst.
6. jag ritade en jättefin tekning på farmors framtida jobb, som bonde. den som lyckas gissa rätt på alla djur äger.
7. emma och henne häst.
8. min häst och jag, eller, våra ben , farmor är inte bäst på att fota, så hennes finger var ivägen resten av bilden.

fler bilder från kameran kommer, måste bara hitta min batterier som troligtvis ligger längst ner i väskan. lucky me .

." HE-EEJ!" haha , x)

/ Kaisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0