tanter

Datum: 2009-05-13 Tid: 17:40:30
vet ni ? det borde finnas typ minst 432457893659267506479856043 mer tanter i världen ! vet ni varför ? för att dom är så otroligt gulliga ! som idag, så var jag på statoil med emma mickan och maria, och så skulle vi köpa glass. när jag står i kön kommer en liten tant och ställer sej bakom mej. så säger hon plötsligt :
tanten : vilka fina shorts du har .
jag : oh,  tack :)
tanten: och jättefina ben !
jag: aw, tack så jättemycket !

sen skulle jag köpa en glass till mej och en till emma, men så ville inte kortet, så jag kunde bara köpa en glass. så då köpte jag emmas. också precis när jag skulle gå så säger tanten:
t :  nejmen jag kan betala för den andra glassen.
K: nejmen det är lugnt , jag klarar mej utan.
T : nej, jag har själv tre barn, jag vet hur det är.
K: är det säkert?
T : jadå
K. tack så jättemycket, jättesnällt, verkligen !
T; det är lungt.

kolla vad gulligt ! sen vinkade hon jättegulligt från sin bil när hon åkte. borde det inte finnas flera såna ?

sen så var jag men emma och mickan och maria idag , vi hade det jättehärligt , åt glass, fotade och kollade på skräckfilm. mickan håller föresten på med en ny design, så den kanske kommer upp inom kort ! tack underbara onge !

/ Kaisa

Kommentarer
Postat av: emma

ja, den söta gulltanten !

2009-05-13 @ 19:21:43
URL: http://weird.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hon va cutieface :D

2009-05-13 @ 19:24:35
URL: http://bies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0