Trött, tröttare, emma

Datum: 2009-05-25 Tid: 22:09:39
Maha, nu har jag legat och sovit i typ tre timmar. Kom hem från skolan och var supertrött, gick och la mig och somnade direkt. Imorse var jag tvungen att gå upp klockan fem, och jag och Kaisa gick ju inte direkt och la oss klockan åtta igår kväll. Eller nio. Eller tio. Eller elva. Eller tolv, och så vidare.

Jag har haft en underbar helg och längtar redan tillbaka, det känns knasigt att vara i Vallentuna nu. Kaisa har ju redan skrivit allt som hänt under helgen , så ingen större idé att jag gör det också.

Jag har lyckats spräcka tre solskyddsflaskor i min väska också, så min plattång fick säga adjö. Jag förstår inte hur jag alltid lyckas ? Det är dessutom sånt här skum så väskan var full av det! Gaah!

Nu ska jag gå och äta bullar och dricka saft. Yummy.


Yeeaaa !

/emma

Kommentarer
Postat av: Lovisa

härlig bild!

2009-05-26 @ 19:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0