Vad ska jag göra nu, vad ska jag göra nu, vad ska jag göra nu, vad gör jag nu ?

Datum: 2009-05-10 Tid: 21:31:03
Om jag gör det jag borde göra pluggar jag antagligen till NO-provet eller så läser jag engelskaboken som ska vara utläst på onsdag. Tyvärr gör jag inget av det, utan sitter och slappar och skjuter upp allt tills senare.

Mina ögon svider, och min första tanke var svininfluensan, men sen förstod jag att jag hade sminkborttagningsmedel i ögonen och att det var orsaken . Well Done.

Nu ska jag gå och äta lite shrimps med moder jord och fader ... vatten (?) ;)


Alltid samma pose, tunga ut och peace tecknet :)

Just det, jag lånade min mosters systemkamera idag och I fell in loved ! Nu ska jag bara övertala mamma & pappa , och jag tror faktiskt att de börjar mjukna lite.

/emma

Kommentarer
Postat av: Jenny

FRÅGESTUND I BLOGGEN!! =)

2009-05-10 @ 21:53:19
URL: http://jennytheprincess.blogg.se/
Postat av: Jossan

Fint ^^

2009-05-11 @ 10:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0