Valborg

Datum: 2009-05-01 Tid: 15:53:05
Igår hade jag en ganska så kul kväll, i allafall på senare på kvällen. Först var jag hemma och åt, och kollade på film med min kära syster. Sedan gick jag och Maria till busshållplatsen och jag väntade med henne tills hennes buss skulle komma. Där träffade vi Alice, Sofia och Frida, och vi hade jättekul. Så jag följde med Alice hem en stund, och sen åkte jag hem. En ganska så händelselös kväll i stort sett.

Nu har jag varit ute och solat, och jag skådar en blivande rand. Ikväll ska jag och Allan brallan ut till Vaxholm och keeeka middag, de ska bli kul .


med den här söta filuren ska jag spendera kvällen med.

/emma

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar till Kaisa: Hm ja jo, eller inte xD

Älskar dig iallafall <3

2009-05-01 @ 18:57:55
URL: http://hejhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0