did you stand to close to the fire

Datum: 2009-11-06 Tid: 13:52:36
tjatjaaa.
jag lovade bättre uppdatering. blev det det ? nja, maybe not. menmen, egentligen så är det kanske inte så jättemånga som är så jätteberoende utav våran blogg, inte som sandras liksom. ( mycket konstigt internskämt. )

iallfall, så kommer jag inte kunna uppdatera så mkt i helgen heller, för idag ska jag in till staden och fira min mini kusin klariiis, som fyller sex. sen imron bär det av till hudinge och sara som jag inte träffat på eveigheter, och jag stannar där över natten. sen på söndag är det match, så det är full rulle. bara så ni ver liksom. men vi har ju slemmet, hon kanske är bättre än vad jag är på att uppdatera ?


från förra gången sara sov här. maha.

/ Kaisa


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha, jag fortsätter ge syre Kaisa! :D <3

2009-11-06 @ 17:40:44
URL: http://hejhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0