i was praying that you and me might end up together

Datum: 2009-11-27 Tid: 17:10:26

tjääänare :)
jag sitter här och kokar makaroner, näjz va ? jag ska göra mitt kända "makaroner med grillkryda", så jävla gott. fast, jag tror jag ska blanda i lite ocst också, ännu godare. maha, jag är hungrig.
men midag blir det ikväll på kristos, men emma och maria. great.

idag har vart en härlig dag, den har vart bra rakt igenom. efetr skolan åkte jag och maria till täby. det blev en kort tur dock, men inget fel på det. sen bar det av till slemmet en liten annu kortare stund, och nu sitter jag här och tiittar på vänner. awsome.  bra dag helt igenom alltså. glad Kaisa.


härlig kväll.

/ Kaisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0