"ser du vad det står där ? "

Datum: 2009-11-14 Tid: 12:20:29

sjukt kul grej från igår. maha.

nu vaknade jag, och klockan är 12.12. KNACKA FOLKET!. min pappa är nere och lagar krögapytt till mej, så snart ska jag antalgigen äta lunch. Vet ni vad jag är riktigt sugen på ? att shoppa sönder. det va så länge sen jag gjorde det, först skulle jag köpa en dator och sen pierca naveln, och er som känner mej vet att jag köper väldigt mycket godis och sånt , så mina pengar har inte räckt . *sadface* . och nästa gång jag får pengar är det julklappstime. vilket iförsej också är jävlit roligt att köpa, men ändå. jaja, jag får önska mej rikigt jävla mycket pengar i julklapp. * happyface*.

 





lyckokänsla på dessa låtar.

/ Kaisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0