she's mentaly undresses me

Datum: 2009-11-08 Tid: 22:40:18

halo i stugan .
nu tänkte jag blogga lite medans mina bilder från mobilen laddas in i datan. jag hade en sjukt kul natt i huddinge hos sara, den tjejen är härlig. sen idag spelade vi match , och förlorade , men vi spelade bra, så det är lungt ändå .

jaha, asså, jag har värsta bloggtorkan, så det kan inte ens vara kul att läsa mina inlägg längre. jaja, ni får en bild ist.




¨såhär bra var vi på att rulla ihop en madrass.


och här skulle jag göra henne världkänd genom att spela in när hon sjunge och lägga ut på youtube, men det gick mindre bra. hon sjunger helt skjukt underbart bra !

/ Kaisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0