sometimes love comes around, and it knockes you down

Datum: 2009-11-11 Tid: 23:10:02

vet ni hur sjukt förvirrad jag är ? nej, inte jag helller, jag fattar ingenting av mej själv.

jag typ vill massa saker, men vet inte hur det ska genomföras. jag vill ha det, men jag vågar inte ta chansen. jag längtar som in i helvete, men har inga tankar på att göra något åt det . är det bara för mej det låter konstigt ?

okej, från att gå till djupa kvällstankar till något annat. ehm, idag har jag kollat på emmas gympa i ekeby, på något sätt hamnade jag där . sen åkte vi hem till henne och åt pizza, müms. sen hade vi tränning, det gick faktiskt ganska bra tillslut, på tvåmålet . och nu på kvällen var jag hemma hos emma igen, och pluggish och sminkade halva ansiktet för en bild hon och karrro skulle ha till något arbete. värsta fotomodellen ba.

juste! jag fick mvg på min svenska uppsats idag, så jag är inte så retard som emma lyckades få mej att framstå i förra inlägget. :D


random bild. ojojoj.

/ Kaisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0