the door is not open

Datum: 2009-11-19 Tid: 16:49:05
HHHAHAHHA, vet ni hur töntig jag är ? jag kom på nu, att precis innan jag somnade igår kväll, tänkte jag " ånej, jag har ju inte kollat om falsksanning har uppdaterat nu på kvällen". maha, hur coolt är det på en skala ?  ja, jag är beroende.

jag är sååååå happy, för idag ska jag emma och karro se new moon! gash, jag är fett taggad. det är typ både new moon och twilight i samma föreställning, den börjar nio inne i staden. först får man se twilight och sen börjar new moon efter den. gash vad skoj!


en helt okej torsdagssyn !

/ Kaisa

btw : jag har fixat proav nu! och vet ni vad ? JAG SKA PROVA ( svtavning ? ) I ENGLAND ! TJIHI! och sen troligtvis på veckorevyn, men det är inte säkert än :)

btw 2 : min spanska lärare lät oss veta idag att när hon hittade en råtta i sin bod tog hon fram guldsprey och sprejade den guldig . say whaaaat liksom ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0