the old me is dead and gone

Datum: 2009-11-22 Tid: 22:17:18
hallå i stugan.

jag kom ganska nyligen hem från mina kära morföräldrar. det var mysigt där, man kommer aldrig därifårn mätt om man säger så . min morfar är så söt, vi satt och snackade om jazz som han älskade en gång i tiden.:

mamma : men pappa, det finns ju massa jazzklubbar här i stan, blir du aldirg sugen på att gå till en sån och lyssna ?
morfar : nja, det är så stökigt på sånna. jag har ju ändå mina band med jazz musik, så jag kan sätta på dom och köra lite moves.
Kaisa&Pappa: *asg*

mahah, jag kan tänka med honom dansa till jazz i sitt vardagsrumm. sen är det inte rikigt samma sak med en jazzklubb och inspelade band, men men . sen fick jag höra en historia om när morfar lilla sattg och rökte hash vattenpipa med sin gammla kompisar, det var också interssant.


jag älskar min morfar.

/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0