those days are gone

Datum: 2009-11-09 Tid: 18:01:16

jag har bestämt mej för att gå vidare nu. jag har slutat läsa din blogg, jag försöker att inte skriva till dej på sms elller msn. jag menar inte att jag aldrig tänker prata med dej igen, utan bara att jag behöver lite tid. jag behöver tid att andas, tid till att komma över dej. och jag tror ärligt inte att jag klarar det om jag samtidigt har kontakt med dej. jag vet inte vad det är med dej som får mej att känna såhär, jag vet inte vad det är med dej som påverkar mej så mycket. det är verkligen inte rättvist att du kan få mej så glad, eller få mej att vara så nere.   nej, jag orkar inte med det längre. så jag ska gå vidare, har jag bestämt mej för nu. sen får man se vad som händer i framtiden.



" i'm moving on, and i'm gonna get stronger now.
"

/ Kaisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0