vi kör en dagens, bara för att jag aldirg gör det

Datum: 2009-11-20 Tid: 14:33:30
Dagens humör: tröttmössa
Dagens borde: sovasovasova
Dagens frisyr: ibland bulle, ibland utsläppt lockigt på ena sidan
Dagens klädsel: leggings, raggsockor, mysig stickad ( typ ) tröja
Dagens planer:    sova och träfffa felicica
Dagens materiella vill ha: choklad , och tillbaka min dator
Dagens längtan: england!
Dagens fundering: Jag har inte kunnat tänka idag (behöver jag ens berätta hur det gick på matteprovet?)
Dagens beroende: hårspännen
Dagens tråkigaste: dubbelmattepass
Dagens personer: människorna på lunchrasten, emma, karro ( från inatt ) mickan och felicia
Dagens irritation: min solärare som var så seg
Dagens låt: bad things - jace ederett

/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0