11 september

Datum: 2009-09-11 Tid: 14:20:14

nämen titta, jag hittade en data här borta, gratis och hela köret, naajs. iförsej har min bror med sej sin dator, emn den krånglar just nu, och han är inte jääätteglad när jag lånar den, så det här kanske är bättre.
vi kom fram idag, vi krashade in på hotell i Sundsvall efter halva vägen igår kväll, och åkte resten av halvan idag. det första vi gjorde när vi kom fram var att ta en riktigt rejäl kebablunh. vet ni hur mycket jag älskar kebab? det är helt sjukt, fast det ska vara med viktlöksås, då är det godast. här sitter jag och skriver om kebab, det kan ju inteb vara så interessant. jaja, nu vet ni allafall att jag inte dog på vägen hit.
låten som läckte ut i mina öron mestadels av vägen hit.

/ Kaisa


Kommentarer
Postat av: emelie

KAJSA DU ÄR VÄL HEMMA PÅ MÅNDAG NÄR DET ÄR MATCH?

2009-09-11 @ 17:17:54
URL: http://miliw.blogg.se/
Postat av: felicia

Kaisa, jag saknar dig verkligen gumman

när kommer du hem?

måste träffa dig direkt då.

har saker att berätta

jag älskar dig vännen, <3

2009-09-12 @ 12:16:40
URL: http://felicius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0