160909

Datum: 2009-09-16 Tid: 21:22:31
haha, jag sitter och smsar med min kusin , och sen helt plötlisgt så blev jag helt inne i min interessanta chatt med marcus ( som den nörd jag är ) så jag missar tre sms , och det är ganska omöjligt med tanke på min inte så jättediskreta smssignal. efter det fick han ett mindra spunkutbrott, min söta kusin .

idag stannade jag och mickan kvar i skolan, och dansade i spegelsalen i typ tre timmar, och sandrii kom efter ett tag också, och den skillade människan lyckades lära sej beat it på tio minuter. thats totaly great. för alla ni som har missat er ( vilket jag tror är ganska många ) så ska vi dansa på mickans mamis 50-års fest, vilken är nästa helg, och vi är inte ens klar med dansen eftersom vi mixar ihop beat it och maniac, och på maniac har vi inte gjort klar hela koregrafin än, så det är ganska bråttom. därför kommer jag har värsta stressiga veckorna framför mej, för skolan är så jäävla mkt nu. bajs.

/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0