8 september

Datum: 2009-09-08 Tid: 21:48:10
hejsan.
jag har precis kommit hem från emma, vi skulle plugga, men det är svårt när man har en tv som visar idol med massa roliga sångare och en emma som får en att skratta hela tiden. jaja, jag får plugga extra imorn.
annars har det inte hänt så mycket idag, vanlig dag. imorn ska vi se på en film på no:on, "supersize me" typ, om en kille som äter på donken varje dag varje måltid i trettio dagar, och jag är fett taggad. jag vet inte varför, men jag bara är det.
onödigt inlägg, men det blir så ibland när jag har tråkigt.

och så en bild som inte ar någonting med inlägget att göra, men det blir så ibland också.
/ Kaisa

p.s. felicia, ring mej ifall det blir jobbigt , jag finns här och älskar dej.

Kommentarer
Postat av: emelie

jag älskar dig Kajsa

2009-09-08 @ 21:56:26
URL: http://miliw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0