cause i've had the time of my life

Datum: 2009-09-27 Tid: 12:43:49

halooo.
jag har haft en sjukt bra helg. jag sov hos en sjukt bra emma i fredags, vi hade det jätteskoj, och hade det sjukt kul igår också. jag mickan och elin var på mickans mammas 50års fest, och typ gjorde lite olika saker, sen kom sandra och filippa dit också och så dansade vi. det blev sjukt bra . vi dansade först beat it, och i den var alla fyra med, sen hade vi mixat ihop den med maniac, (för er som har sett flashdance är den med i den ), men den dansade bara jag och mickan. det blev skitbra. sen gick jag mickan och elin vidare till mickan vi typ ett, och så hade vi lite skoj där också, sen sov jag där .
snart kommer maria hit, och senare idag ska jag kolla på en fotbollsmatch.


den här sexiga saken hittade jag och emma i hennes garderob och den tillbringade jag natten i . jag säger bara grr.

/ Kaisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0