i found a way to let you in

Datum: 2009-09-22 Tid: 23:10:57

tjatja, här är jag igen.
jag sitter just nu och försöker lägga in bilder från mobilen, och det går väl bra, aparta de ( som betyder förutom på spanska för er som är lite efter ) att det har stått att det är 35 sekunder kvar i fem minuter nu, menmen. vet ni vad jag tänkt på ? att varje gång jag ser nummrert 35 tänker jag på filippa . bara så ni  vet liksom .
idag så kom felicia till mej , eller, hon hoppade ¨på samma tåg som mej från skolan, och så tänkte vi gå hem till mej. men jag hade inga nycklar upptäckte vi när vi kom fram till min dörr, och jag hade redan låst in två extra nycklar inne i huset. jag hade alltså tre nycklar där inne, men inga här ute. så vi gick omkring lite i bällsta, sen tåg vi tåget och vände i täby kyrkby bara för att göra något, och eftersom ingen av oss hade busskort så förlorade båda 18 kronor var på smsbiljett, och sen kom vi på den briljanta ideén att gå hem till maria. tänk vad smarta vi kan vara .


välkommen tillbaka säger vi till pontus , som bröt lårbenet och låg på sjukhus några veckor. nu är han tillbaka, med hel plastgipsat ben och kryckor.
/ Kaisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0