I'm back in the game !

Datum: 2009-09-01 Tid: 22:51:00

Kanske. Lite halvt. Inte. Ingen aning, faktiskt. Men jag bloggar väl när jag känner för det, as always.

Så , vad har Emma den store haft för sig under tiden då hon inte spenderat all sin tid framför datan som en och annan datanörd ? Hon har spelar fotboll, varit med massa underbara kompisar och tillbringat totalt onödig tid i skolan. Kort sammanfattning med andra ord.

Idag är jag sjuk och hemma från skolan. Man får tydligen inte gå till skolan om man är förkyld, men det gör ärligt talat inte mig så mycket. Ju mer tid jag får med mina One Tree Hill boxar desto bättre ;)

Ska inte låta Chad vänta, love to you'll.

























/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0