priset är skillnaden

Datum: 2009-09-21 Tid: 20:51:41

den lilla meningen ahr jag haft i huvudet jättelänge, men jag kommer inte på varfirån den är. är det någon som vet, jag håller på att bli galen !

vet ni varifrån jag bloggar föresten ? från mina alldels splitternya dator, en mini pc från Asus, jag är helt lycklig, det är min första egna dator. jag har faktiskt sparat ihop till den själv, och jag är ingen bra sparare.

haha, snygg bild , men jag var ju tvungen att testa webben ! det här är då den första bilden någonsin tagen med denna webb, det är stort. ahah.

/ Kaisa


Kommentarer
Postat av: LINNEA

det är ju från ö&b tror jag :P

2009-09-25 @ 21:33:23
URL: http://pyjamasbyxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0