rubrik saknas

Datum: 2009-09-19 Tid: 00:19:15
shaaaaaa.
jag har haft en great night, enligt lilla mej. matchen gick bra, 4 - 1 till oss mot bele , och jag gjorde assist *stolt jälvel*. sen stannade jag kvar på bällstaberg med söta människor som hade kommit dit och tittat på matchen, maria felicia felicia och amanda. sen ringde vi upp luay också, så han kom dit. så var vi där till elva tiden , då åkte jag hem och såg på film med min bror hans flickvän och papi. och godis och cola. gött.

imorn var min träning ombokad till halv ett, det är hur skönt som helst eftersom jag inte sovit ut på typ tre helger.

jag älskar dej hur mycket som helst, my shining star
/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0