the cutest thing in the world

Datum: 2009-09-17 Tid: 21:15:55
... hittade jag idag. eller hittade, såg/träffade/stötte på, någonting. det går ju som sagt 65 sexåringar på vår avdelinig, som jag tycker gärna flyga iväg till någonannastans, men just den här får gärna stanna. det var en liten sexårig kille , som stog och grät. och jag är ingen person som gråter varken till filmer eller när andra gråter ( ifall det inte är något allvarligt förstås, men ni fattar grejen ) , men tror ni inte jag börjar gråta bara för att han gråter ? seriöst, han var den sötaste människan jag sett ! gash, hej adoption!

förövrigt kom jag precis hem från träningen, vi har börjat med en sjukt kul övning som vi pumpade typ hela träningen . imorn blev jag extra inkallad till en 93 match, och jag hoppas starkt på att inte göra bort mej. egentligen skulle jag träffa typ felicia felicia och maria, och det såg jag fram emot, så jag är lite ledsen att det inte blir så. men det finns fler dagar .

 

/ Kaisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0