we are the champions

Datum: 2009-09-14 Tid: 22:15:19
nästan,  vi förlorade iförsej denna gulliga match på viksjö, menmen, värre saker har hänt. i bilen på vägen hem kunde jag inte sluta skratta, jag vet inte vad jag skrattade åt från början, men roligt var det. emma och maria hakade på efter att de hade berättat för mej hur konstig jag är. jag skulle beställa mat på donken, och det gick inte så jättebra, han i kassan fattade typ itne vad jag sa, för at jag garavde. jaja, roligt var det. jag har föresten ätit på donken två gånger idag. det är gött.
ni vet en sån där bubblande glad känsla man har i kroppen ibland ? en sån har jag just nu, jag fick den eftre matchen. det är jättehärligt.

ni är bra människor.

/ Kaisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0