I don't care about tomorrow

Datum: 2010-02-06 Tid: 15:20:44

Världens folkmassa utanför vårt hotell för tillfället. Jag vet inte riktigt om det är en parad eller en protest, men det är massa folk som går omkring i ett tåg och sjunger. Jag satt uppe och sjöng med i deras ramsa, för det lät som att de sjöng "Då skiter jag i dig", men det visade sig att de sjöng på ett annat språk.

 

Men det är mysigt med lite sällskap, jag sitter just nu ensam på mitt hotellrum för mamma och Linnea har åkt till Danmark en stund , men jag orkade inte följa med. Nu har även poliser på hästar och en polisbil joinat paraden / protesten.




Fjortonde våningen + mobilkamera = dålig bild . Men där går de i allafall :)


Kommentarer
Postat av: aleeekz - tävling pågår

Hallå hallå :)

haft en bra dag? :)

har en tävling på bloggen om ett underbart armband länk är här : http://voffsen.blogg.se/2010/february/-tavling-fran-lovebeproud.html

om inte tävlingen intresserar dig så ber jag om ursäkt för denna kommentar :)

ha en bra kväll <3

2010-02-06 @ 22:00:59
URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0