don't want no paper gangstah

Datum: 2010-01-17 Tid: 00:39:04
hemma från annu en sjukt rolig kväll med mina fina flickor . happyface på den . om cornelia lyckas lägga ut bilder på sin blogg så får ni det här också.

nu vet jag inte vad jag ska hitta på . inte imorn heller föresten, för nu blev det tydligen ingenting med mickan. så jag får hitta på något annat.

men hörni männiksor, ni får ha en bra kväll, för jag kommer inte orka blogga mer. muhaha.

/ Kaisa

p.s jag fick ett samtal som gjorde mej happy med utropsstecken på slutet.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

jag vet vem det var som ringde de vet ingen annan >(maria räknas inte!!)

haha nej men kaisa du är bra, mycket bra hoppas du vet det! <3

2010-01-17 @ 01:31:03
URL: http://ccorwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0