now it's full of evil clowns.

Datum: 2010-01-08 Tid: 00:59:52
emma ditt bajs, vet du  vad jag kom på? jag skriver det här, för jag kommer glömma det till nästa gång vi pratar . :)
vi borde döpa vår blogg . JA! :D

jag är inte tröttt. jag tänker lägga mej i sängen och kolla på greys. imron ska jag upp nio, TJOHO. jag ska in till staden och äta lunch med min fader, sen ska jag träffa saknade felicia. vi langar ett till TJOHO. jag funderar på att gå till cubus och hm när jag ändå är i stan. hm. maybe so.

föresten, ajg shoppade ju idag . det blev .. ;

ett svart spets linne - HM
en "himmelsblå" hoodie - HM
svart baslinne - BIK BOK
vitt baslinne -BIK BOK
stooora örhängen - glitter
ett skärp - glitter
en spegel/borste att ha i väskan - glitter
och lunchdonken :D

ifall någon kände för att bry sej såhär på
kvällskvisten.


förlåt felicia.
/ Kaisa

Kommentarer
Postat av: Emelie Waldemark

Ni är söta :D

2010-01-08 @ 22:42:58
URL: http://waluuws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0