something you may didn't know about me...

Datum: 2010-01-05 Tid: 11:46:30
  1. jag är otroligt social, jag äääälskar att träffa nya människor!
  2. jag är väldigt konflikträdd med människor jag känner. tönigt, ja, sanning, ja.
  3. däremot om det kommer fram männsikor jag inte känner och börjar bitcha på gatan typ, då jävlar. jag älskar att bitcha med såna.
  4. jag älskar att äta. spelar inte så stor roll vad, bara det ör något att knapra på.
  5. jag går nästan aldirg utan min mobil, jag känner mej naken utan den.
  6. ipoden är en av mina käraste ägodelar, jag skulle itne klara mej utan musik.
  7. jag föredrar snabbmakaroner med smör på framför resturang mat.



/ Kaisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0