that crazy chick don't know who she's messing with

Datum: 2010-01-11 Tid: 00:23:35
jag kan inte sova, vilket kommer resultera i att jag kommer se ut som ett vrak imron. YÄJ ME!

därför har jag istället läst alla bloggar som jag kan komma på, även de tråkiga, packat ut saker ur min väska, ite för att det hjälpte, hälften är kvar, plattat håret, ätit godis , läst ut en bok och börjat på en ny.

JUSTE! jag såg på i en annan del av köping idag , det var säsongssttart halv nio på fyran tror jag. g u d v a d s ö t a dom är säger jag bara !

nu jävlar ska jag somna. det kommer icke att gå, eftersom jag är PIGG PIGG PIGG.



godnatt hälsningar till er lyckliga jävlar som kan sova.


/ Kaisa

UPDATE 00.50 : fick precis sms från alice, hon är också vaken och kan inte sova. tjoho, då är vi två !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0