you make it real to me

Datum: 2010-01-12 Tid: 22:26:53
ojojoj, är det bara jag som känner att någon *emma* är lite bitter här över att jag inte bloggat? du kanske börjar ta efter christina sötnos ? :D

iallafall, så ska jag för en gångs skull vara dutkig och sova snart, så jag orkar upp imron.  bara för att jag har spanska börjar jag 8.10 imorn, medans alla som har ett annat språk börjar 9.20. yäj me.

idag började vi med träslöjd, och jag och louise visade alla att tjejer minsann också kan såga en planka. ja. nej. kanske. inte alls.

och emma bästis, som skulle väcka mej med sms, lyckades istället väcka min moder medans jag lugnt sov vidare. applåder till slemmo! :D



förövrigt saknar jag dessa filurer ganska så väldigt mycket.

/ Kaisa

p.s igår på hemkunskapen bakade vi scones. jag lovar att mina, felicias och johans var godast i världshistorien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0