Det är inte hur man har det,det är hur man tar det

Datum: 2010-05-11 Tid: 14:15:44

Kanske inte mitt smartaste drag att gå upp klockan ett idag när jag ska till skolan och allt imorrn, jag kommer aldrig lyckas somna inatt. Men är man sjuk så är man och då ska man sova !

 

Tänkte bara skriva något meningslöst inlägg för så blir det när man inte har något att göra, eller tekniskt sett ska jag städa, men det har jag "glömt" bort.

 Jag kommer bara gå en skoldag den här veckan, för på torsdag och fredag är vi lediga, jag är en aning glad över det .


I letandet på en kamerasladd som alltid försvinner ifrån mig så får ni en gammal bild på mig, Karro och Erika från Grönan för lääänge sen .

/emma


Kommentarer
Postat av: Playmates Of Sweden

vilken fet bild ;)

2010-06-11 @ 21:00:20
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/
Postat av: ~kapocho♥

Lik skrattkammaren på Grönan. :P

2010-06-13 @ 02:19:46
URL: http://kapocho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0