egypten

Datum: 2009-04-06 Tid: 22:19:19

 this is were i'm going tomorow . kanske dålig bild, men jag bryr mej inte, jag kmr ta massa kort som jag lägger in sen där.

emma, när du ser dt här, jag har gjort en ny header, men har inte lagt in dn än för respekt för dej. taha, jag är hederlig ( hänhgde dt där ihop ? ) iaf, jag gör dt när jag kmr hem , om du itne lyckas få ngn göra en design till oss så länge . just dt, mickan förösker också med en design till oss. förlåt, men jag tk rinte om vår header.

jaa, helgen då, i lördags var jag ju med mickan. sen så har jag och mickan igen, taha, ätit pixxa i centrum, sen blivit jagade av galna typ nioåringar som kallar oss mamma och kletar kogödsel på mina byxor, dom jävlarna. hha, jag älskar att varje gång jag och mickan är tsm så hittar vi några rooliga människor, plua att jag har så roligt me henne.  vi träffade krille igen också. haha. och jesper och jag var ute på glasspromenix igår, jättemysigt ! sen har jag träffat underbaraste felicia, haha, och köpt en räka på ica. hahah, ni fattar inte hur roligt jag hade åt dt, och den kvällen.

" - folk måste tycka att jag är jättekonstig.

- mm
- asså, jag kan ju inte vara normal i deras ögon!
- nej
- folk som itne är konstioga kanb allstå itne vara kompisar med mej !
-precis
- har du en kudde föresten !?
* ASG "


dt var felicias filofotiska tankar .
nu ska jag packa, vet inte hur mkt jag kmr blogga under egypten tiden.
pusspuss
/ Kaisa

Kommentarer
Postat av: waluuw

JAG SAKNAR OCH KOMMER SAKNA DIG ÄNNU MER KAJSA!

2009-04-08 @ 20:54:10
URL: http://emeliewaldemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0